Tits for your Pips

18 Ağustos 2006

Nichole Richie patladı!



Verdiği kilolarla gündemden düşmeyen ve medyanın ilgi odağı haline gelen Nichole Richie'nin sabrı sonunda taştı. California Malibu'daki Butik Planet Blue'dan arkadaşı ile çıkarken bir fotoğrafçının kendisine, "Miğde bulandırıcı gözüküyorsun, kilo almalısın" demesi üzerine ağlayarak fotoğrafçının yanına giden ve onunla sözle atışan Nichole, Us'den Ken Baker'a içini döktü;
"Kimse birileri aşırı kilolu olduğunda bunu onların yüzlerine haykırmıyor, peki insanlara kendilerinde bana çok zayıfsın deme hakkı olduğunu düşündüren nedir? Bu gerçektende kaba ve üzücü bir davranış." diyen Richie şöyle devam ediyor, "Ben anoreksik değilim. Şu sıralar beni hasta eden tek şey insanların sürekli olarak nasıl göründüğüm hakkında yaptığı rahatsız edici yorumlar. Fotoğrafçıya gidip şöyle söyledim, ' Ya gerçekten anoreksik olsaydım, ciddi bir hastalığım olsaydı? Böyle korkunç şeyler söylerken kendini nasıl hissederdin? ' Belkide benim sayemde bir zam almak istedi ama ben de bir insanım ve söyledikleri beni incitiyor."
Yüce Tittypips yorumu:
Nichole bu tür yorumlardan sıkılmışa benziyor fakat bunların önüne geçmek için de yaptığı pek birşey yok, örneğin sağlıklı bir görünüme kavuşabilmek için birkaç kilo almak. Herkes kilo almanın ne kadar basit olduğunu bilir. Fakat tüm bunlara rağmen Nichole hala zayıflıyorsa, iyi niyetli davranıp anoreksi olasılığının üzerinde durmakta fayda var ki, bu noktada bize acil şifalar dilemek düşüyor.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home


Web tittypips.blogspot.com

Cursor by nuthinbutnet.net